Thursday 9 June 2011

CERITA TENTANG.....saya suka dia tak suka saya tapi saya suka dia

Urmmm...sekian lame menyepi dalam membuat entri baru nih....akhirnye kembali semula setelah puas menikmati hari2 yang hitam dan putih serta cukup menyegarkan kepale hotak aku. Kali ni..entri yang aku bawak ni x de la panjang macam biase.....(dah xde idea bagus la tuh..haha) tapi...entri ni nak tinjau pendapat korang tentang sesuatu yang KITA SUKA TETAPI DIA TAK SUKA KITA NAMUN KITA TETAP SUKA DIA...urmm...complicated kn??haha..mcm mane nak urus tuh??
*gambar hiasan semata2...xde kena mengena dengan cerita ini..huhu


Haha...aku taw kali ni korang terfikir yang entri aku ni agak jiwang karat lak kali nih..haha....biase la..manusie bai...sumer ade gak jejiwang nih kengkadang...cume...bende nih x jiwang mane...juz nk mintak pendapat korang untuk mengenal pasti ape tindakan korang andai korang berade kat situasi tu......haha...menarik bukan...tapi..nak jawab tindakan tu....RAJEN2 LA KUMEN...HAHA!!!...tinggalkan pesanan itu penting dalam mengenal pasti jenis tindakan anda..takut2 korang salah pilih lak....dah satu hal kang jadik macam2....biase la...”budak zaman sekarang perangai pelik, orang kate buruk dia pandang sumer cantek!” huhu...(pernah dgr ek lagu nih.....tajuk dia ‘BUDAK2 ZAMAN SEKARANG’ penyanyi aku tak taw sape). Owkeh..kite teruskan dengan soal selidik kite kali nih yep...saje mau taw...haha....jgn risau...xde mende nak heran pown coz soalan ni soalan biase.
JIKA ANDA MEMINATI SESEORANG(tahap cintan cintun laaa) TETAPI ORANG TU X BERMINAT DENGAN ANDA KERANA SEBAB2 TERTENTU...TAPI ANDA NAK GAK KAT DIA....APE YANG ANDA AKAN BUAT??


1. seboleh-boleh nak menangkan hati dia untuk anda jugak
2.cube luahkan isi hati anda yang berbunge2 tu dengan harapan dia bertukar fikiran
3.TERUS TAK BERTEGUR SEBAGAI TANDA PROTES..(ceh padehal curik2 pandang sentiase..haha)
4.bagi present istimewa kat dye n tulis kad ‘puisi2 cintan; kat dia....n tulis..I LOVE U
5.carik boyfriend/girlfriend dia then bunuh!hahaha...kejam..(kengkawan...jangan pilih ni taw)
6.tunjukkan kelakuan baik depan dia sebagai teknik psycho untuk ambil hati dia secara diam2..
7.baik carik je yang lain...bunge bukan sekuntum, kumbang bukan seko...haha
8. hantar rombongan meminang terus walaupun dah tau da kompem kne reject punye..haha
9.BUNUH DIRI DAN TINGGALKAN NOTA BERBUNYIK..’SAYA MATI KERANA CINTA AWAK’
10.semua kegiatan diatas.....samada yang baik atau yang buruk


Haha...demikian td pilihan untuk anda memilih jalan yang benar...buruk...atau kedua2nya sekali...ingat ape pown kembali ke landasan benar...jangan memilih jalan yang salah kerana perjalanan kita masih jauh....jangan jadikan langkah kita kali ini ialah jalan yang penuh penyesalan untuk tempoh 50-60 tahun akan datang. Pastikan ia untuk kesenangan semua...bukan diri kita sahaje..haha(yang cakap nip own kadang2 macam tu gak..hahaha....) ape pown...selamat memilih!

Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

3 comments:

Unknown said...

rasa macam penah melaluinya..tapi saya lupa saya buat apa ye dulu???
-Saya pernah berkirim salam setiap hari(malunya kalau diingat balik)..
-Sya pernah blanje dia makan(nk tunjuk baik)
-macam2 sya buat tapi yang adoo..dan hati sya hancur bila dia tayang girlpren dpn2 sya..cheh..hampeh..
Rupa2nya, Allah nak temukan saya dgn suami sya skrg yg sgt sporting, funny, n etc.. Kesimpulannya, mungkin dia bukan utk kita...

ibnuZidane said...

pengalaman anda sangat menarik..haha...perlu dikongsi nih..haha
citer lagi laa..hahahaha

Unknown said...

jd kwn kn lebih bgus. klu btul2 suke benda tu xkn ilang. klu skdar cinta monyet nnti lama2 trbiasa dgn idea kwn tu n ilang laa rasa nk cintan cintun tu. bg aq laa. :)